Geen zorgen, we helpen je graag

KLANTENSERVICE

Bekijk hier

Contactgegevens

We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag
Van 10.00 – 17.00 uur via:

Postadres

Street Name 10
Building 45
1234 AB Oslo

Bedrijfsgegevens

KvK-nummer: 18057654

BTW-nummer: NL 8156.88.373.B01

E-mail

klantenservice@steppies.nl

Telefoon

0800 123678

Bekijk hier

Veelgestelde vragen

Door het onverwacht grote aantal online bestellingen in Nederland in deze bijzondere tijd, heeft DHL aangegeven de levertijd niet te kunnen garanderen. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket verwijzen wij door naar DHL.

Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 10 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en betalen wij het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wanneer je na 10 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@minischoentjes.nl.

De bekendheid van de producten van minischoentjes in Nederland groeit elke dag. Daar kun jij ons ook bij helpen. We stellen het op prijs wanneer je een product beoordeling op onze site achterlaat. Dit doe je door naar het betreffende product te gaan en daar op de link “laat een product beoordeling achter voor dit product” te klikken.

We besteden vanuit minischoentjes veel aandacht aan onze producten en aan de verzending van je bestelling. Ben je desondanks niet tevreden over onze producten of diensten neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@minischoentjes of gebruik ons contactformulier.

Je hebt recht op een zichttermijn van 14 dagen. Dit wil zeggen dat je de bestelling binnen 14 dagen aan ons retour kunt sturen. Gebruik hiervoor het retourformulier en wacht met terugsturen op het retourticket van de klantenservice. Gedragen schoentjes / slofjes die aantoonbaar gebruikt zijn kun je niet terug sturen.